El passat 7 de febrer vam visitar l’INS F.X. Lluch i Rafecas de Vilanova i la Geltrú amb l’alumnat del nostre centre interessat en cursar el proper any el cicle formatiu : “Cures Auxiliars d’Infermeria”, cicle formatiu de grau mitjà de la família professional de Sanitat.

L’objectiu de la visita era que els alumnes coneguessin el centre i compartir experiències i dubtes amb  l’alumnat que actualment està realitzant aquest cicle.

Així doncs, vam visitar les instal·lacions i ens van explicar el funcionament del curs, les diferents assignatures i les sortides professionals que poden obtenir un cop s’ha finalitzat el cicle.

En definitiva, una sortida encabida dintre del nostre Projecte Ocupa’t i que pretén motivar a l’alumnat per continuar la seva formació i millorar la seva ocupabilitat dins del món del treball.

20170207_103022_HDR 20170207_104041_HDR