El Projecte Fes-te donant és un projecte desenvolupat conjuntament amb l’Institut Ernest Lluch i Martín, la Biblioteca Municipal Marta Mata de Cunit i el Banc de Sang i Teixits del Baix Penedès. El CFA Dolors Paul treballa conjuntament amb les tres institucions en l’organització i la implementació d’una campanya de donació de sang que té lloc a Cunit durant els mesos de març i/o abril.

Amb aquest objectiu, l’alumnat del curs de Graduat en Educació Secundària dels dos nivells treballa des dels diferents àmbits curriculars en el disseny i desenvolupament de la campanya de donació. Així doncs, durant el segon trimestre del curs es duu a terme la planificació i seguiment de la campanya de comunicació de la jornada de donació programada per a finals de març o principis d’abril. A més, es realitzen diferents activitats vinculades amb el coneixement i la investigació científica de la sang i l’aparell circulatori. D’altra banda, l’alumnat tant del CFA com de l’institut també  gestiona l’atenció i recepció dels donants el mateix dia de la campanya.

Activitats dutes a terme per l’alumnat

Agenda d’activitats

Video de la campaya de donació de sang de l’any 2017 (alumnat de GES II del CFA Dolors Paul)

Entitats participantsdonar_sang_logoEFDPlogo insti 15   marta-mata-cunit