El projecte europeu New Adults Competences for Skills Revolution pretén promoure la investigació entorn eines i aplicacions tecnològiques que promoguin el pensament crític i l’aprenentatge computacional en el marc de l’educació de persones adultes. Així doncs, durant el període 2017-2019 es pretenen generar i provar tota una sèrie d’instruments adreçats a afavorir el desenvolupament de les competències digitals i ciutadanes de l’alumnat adult. Aquest projecte compta entre els seus participants amb la Universitat d’Edimburg, les associacions italianes Performare i Entropy, la Universitat de Saragossa i l’Institut de Noves Tecnologies de la Universitat d’Olsztyn, a banda de l’escola d’adults de Cunit. A la pàgina web del projecte nacsrproject.eu pot trobar-se més informació sobre el desenvolupament de les següents fases del treball.

Agenda 2017-2019