Entre els dies 5 i 12 de setembre l’alumnat interessat en matricular-se al curs de graduat en educació secundària obligatòria en la seva modalitat a distància podrà adreçar-se a les instal·lacions del CFA Dolors Paul per tal de formalitzar la seva matriculació. Es tracta d’una opció molt interessant per aquelles persones que per diferents motius no poden assistir de manera presencial al centre o, simplement, les quals cerquen espais de formació més flexibles i autònoms. L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres, de 9 a 13.30 hores, i dimarts i dijous, de 16 a 19 hores. Trobareu més informació aquí.

Pel que fa a la formació presencial, l’alumnat preinscrit al mes de juny podrà formalitzar la seva matrícula fins al dia 7 de setembre. A partir del dia 8 s’obrirà el període de matriculació amb les places vacants. Podeu trobar informació sobre els cursos i el període de matriculació en aquest mateix lloc web o trucant al 977 67 46 01.

Font: Pixabay