Entre els dies 14 i 23 de novembre el departament científic-tecnològic del CFA Dolors Paul ha organitzat la II Setmana de la ciència amb l’objectiu d’estimular i fomentar la divulgació científica entre l’alumnat.

Els estudiants dels cursos de Graduat en Educació Secundària i preparació a la prova d’accés a grau mitjà van elaborar l’exposició Dones científiques, la qual pretenia donar a conèixer algunes de les dones científiques més importants de la història de la humanitat.

Dones Científiques

Publish at Calameo

També es va dur a terme l’activitat CSI Cunit. A partir de l’escenografia d’un crim, l’alumnat assumia el rol de detectiu i havia de recopilar diferents pistes per arribar a descobrir qui era l’assassí del conserge del centre.

foto-fernan

D’altra banda, es va celebrar la conferència La Ciència darrere les drogues?, presentada per en Laureano Jiménez, divulgador científic vinculat professionalment a la Universitat Rovira i Virgili.

laureano

A més, l’alumnat de tot el centre ha participat en l’elaboració de fotomuntatges relacionats amb qualsevol àmbit de la Ciència. S’han presentat treballs interessants que han estat exposats al vestíbul del centre.

fotomuntatge-3

Per acabar aquesta setmana científica, els alumnes de preparació a les proves d’accés de grau mitjà i de grau superior, conjuntament amb l’alumnat de Ges II, van visitar la Universitat Rovira i Virgili per realitzar l’activitat Química a la cuina, on van poder experimentar diferents tècniques culinàries des d’una perspectiva científica.

20161123_100338_hdr

En definitiva, una setmana farcida d’esdeveniments per tal d’apropar la ciència al conjunt de l’alumnat des d’una vessant diferent i més asequible.