El CFA Dolors Paul ha participat els dies 11 i 12 de juliol en la darrera trobada transnacional del projecte Erasmus+ “New Adults’ Competences for Skills Revolution” (NACSR) que ha tingut lloc a Edimburg. Aquesta reunió marca el final del projecte, que ha tingut una durada de dos anys i hi han participat, a més de la nostra escola, la Universitat d’Edimburg, les empreses italianes PerFormare i  Entropy KN, la Universitat de Saragossa i l’Institut de Noves Tecnologies de la Universitat d’Olsztyn.

En aquesta trobada s’han presentat els resultats dels estudis de cas desenvolupats, un dels quals s’ha dut a terme a l’escola en el mòdul de GES II “El món del treball”. A més, s’han compartit les activitats previstes per difondre els resultats i se n’han planificat de noves. També s’han explorat les possibles vies per mantenir la realització d’activitats relacionades amb el projecte, més enllà del seu final oficial. Finalment, s’ha debatut la manera d’obrir a altres usuaris la plataforma creada en el marc del projecte.