Avui hem celebrat la reunió de constitució del nou Consell Escolar de Centre del CFA Dolors Paul. Aquest ha estat renovat amb la incorporació de dues noves alumnes, l’Abril Costa i la Maria Dolors Latorre ambdues de GES I. A més, la presidència del Consell ha convidat a les persones delegades de grup de totes les propostes formatives del centre per tal promoure la participació de tot l’alumnat en la presa de decisions i en la gestió del centre.

Entre d’altres qüestions s’ha parlat sobre la creació d’una comissió de treball per tal de muntar l’agenda d’activitats del segont i tercer trimestre o la participació en la Revista MapaTIC, la publicació trimestral de l’escola.

Moltes gràcies a tots els participants per la seva implicació i predisposició! Seguim!

20161215_1249411
El nou Consell Escolar de centre