Durant aquests dies estem ultimant els detalls de la Setmana de la Ciència al CFA Dolors Paul. El departament científic i tecnològic del centre ha organitzat un seguit d’activitats per treballar diferents aspectes del món científic amb la participació activa del nostre alumnat.

D’una banda, al llarg d’aquesta setmana l’alumnat del curs de Graduat en Educació Secundària ha treballat en la preparació de l’Exposició “Coneixem als científics”, on els visitants podran realitzar un recorregut per l’obra d’alguns dels científics més importants de l història. A més, durant tota la setmana es celebrarà un concurs d’enigmes científics amb premis especials per als guanyadors.

No hi pot haver setmana de la ciències sense experiments científics, així que el dimecres durem a terme alguns “experiments d’aula” força sorprenents. A la tarda, comptarem amb la presència d’en Laureano Jiménez, divulgador científic vinculat professionalment a la Universitat Rovira i Virgili, el qual durà a terme la xerrada “Enginyeria forense: la ciència i la picaresca dels peritatges judicials”.

Per últim, la setmana de la ciència també comptarà amb dues sortides. En la primera farem la ruta científica Antoni Martí i Franquès pel casc antic de Tarragona, mentre que per l’altra hem preparat una visita al delta del Llobregat.

En definitiva, una setmana amb moltes activitats que esperem que us agradin molt!

bistriflimide-anion-910304_1280
Font: Pixabay; Domini Públic