Calendari de preinscripcions i matrícula

MATRÍCULA VIVA! TRUCA’NS I INFORMA’T!

CURS DE GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA: DATES DE MATRÍCULA PER AL SEGON TRIMESTRE

• Alumnat propi: del 20 al 24 de març de 2017
  • Alumnat extern: del del 27 de març al 6 d’abril de 2017

CURSOS D’ANGLÈS INICIAL

• Alumnat propi i extern: del 27 de març al 6 d’abril de 2017

ACCÉS

Amb caràcter general, per accedir a l’educació d’adults cal haver complert els 18 anys (o complir-los l’any natural en què s’inicia la formació).

També hi poden accedir les persones que tenen o compleixin els 16 anys l’any natural en què inicien la formació si es troben en alguna d’aquestes situacions:

• Tenir un contracte laboral que impedeix assistir als centres educatius en règim ordinari,
  • Trobar-se en procés d’obtenir un permís de treball,
  • Ser esportista d’alt rendiment,
  • Cursar o haver cursat els mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial (PQPI),
  • Voler cursar la formació per proves d’accés als cicles formatius de grau mitjà,
  • Participar al programa d’experiència professional per a l’ocupació juvenil a Catalunya, “Joves per l’ocupació”.

Al curs de formació específica per a l’accés a cicles formatius de grau mitjà també poden accedir-hi les persones que tenen més de 17 anys o bé els compleixen l’any natural en què inicien el curs.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

• 2 fotografies carnet
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport
  • Per al curs de GES, a efectes de convalidacions: expedient acadèmic o documentació acreditativa dels estudis realitzats.

Si l’alumne o alumna és menor d’edat també s’ha de presentar:

• Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de la personal sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet)

En cas que la sol·licitud sigui per raons laborals, a més de la documentació anterior, han d’acreditar de la situació laboral de l’alumne/a mitjançant un certificat d’empresa on constin les dades d’aquesta i l’horari laboral de l’alumne/a.
I en cas de ser per altres motius específics, s’han d’acreditar les circumstàncies especials que impedeixen l’assistència a centres educatius en règim ordinari i s’ha de sol∙licitar l’autorització per a la matrícula al director/a del centre o aula.

LLOC DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Les preinscripcions es faran al CFA M. Dolors Paul de Cunit (c/ de la creueta, s/n) de manera presencial. L’horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres de 9 a 13.30 hores i dimarts i dijous, de 16 a 19 hores.