Calendari de preinscripcions i matrícula

CALENDARI DE MATRICULACIÓ CURS 2017-2018

PREINSCRIPCIÓ JUNY (GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, CURSOS DE PREPARACIÓ PER A LES PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS)

Publicació de l’oferta d’ensenyaments: 31 de maig de 2017

Sol·licitud de continuïtat de l’alumnat del centre: del 5 al 8 de juny de 2017

Preinscripció de l’alumnat del centre: del 12 al 15 de juny de 2017

Publicació de l’oferta de places vacants: 16 de juny de 2017

Presentació de sol·licituds: del 19 al 27 de juny de 2017

Publicació de la llista de sol·licituds: 28 de juny de 2017

Sorteig públic (en cas que fos necessari): 29 de juny de 2017

Publicació de les llistes ordenades: 30 de juny de 2017

Termini per presentar al·legacions: 3 i 4 de juliol de 2017

Publicació de les llistes definitives: 7 de juliol de 2017

MATRÍCULACIÓ PRIMER TRIMESTRE (2017-2018)

Matriculació de l’alumnat admès: del 4 al 8 de setembre de 2017

Matriculació de l’alumnat nou (fins esgotar vacants): a partir del 12 de setembre de 2017.

ALTRES FORMACIONS

Matriculació de l’alumnat nou (fins esgotar vacants): a partir del 18 de setembre de 2017.

Horari ampliat d’atenció al públic: de dilluns a divendres, de 9.30 a 13.30 hores; de dilluns a dijous, de 16 a 19 hores.

MATRICULACIÓ SEGON TRIMESTRE (2017-2018)

GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA I ALTRES FORMACIONS

Matriculació de l’alumnat propi: del 27 al 30 de novembre de 2017

Publicació de l’oferta de places vacants: 4 de desembre de 2017

Matriculació de l’alumnat nou: de l’11 al 15 de desembre de 2017

MATRICULACIÓ TERCER TRIMESTRE (2017-2018)

GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA I ALTRES FORMACIONS

Matriculació de l’alumnat propi: del 5 al 8 de març de 2018

Publicació de l’oferta de places vacants: 9 de març de 2018

Matriculació de l’alumnat nou: del 12 al 16 de març de 2018

ACCÉS

Amb caràcter general, per accedir a l’educació d’adults cal haver complert els 18 anys (o complir-los l’any natural en què s’inicia la formació).

També hi poden accedir les persones que tenen o compleixin els 16 anys l’any natural en què inicien la formació si es troben en alguna d’aquestes situacions:

• Tenir un contracte laboral que impedeix assistir als centres educatius en règim ordinari,
  • Trobar-se en procés d’obtenir un permís de treball,
  • Ser esportista d’alt rendiment,
  • Cursar o haver cursat els mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial (PQPI),
  • Voler cursar la formació per proves d’accés als cicles formatius de grau mitjà,
  • Participar al programa d’experiència professional per a l’ocupació juvenil a Catalunya, “Joves per l’ocupació”.

Al curs de formació específica per a l’accés a cicles formatius de grau mitjà també poden accedir-hi les persones que tenen més de 17 anys o bé els compleixen l’any natural en què inicien el curs.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

• 2 fotografies carnet
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport
  • Per al curs de GES, a efectes de convalidacions: expedient acadèmic o documentació acreditativa dels estudis realitzats.

Si l’alumne o alumna és menor d’edat també s’ha de presentar:

• Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de la personal sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet)

En cas que la sol·licitud sigui per raons laborals, a més de la documentació anterior, han d’acreditar de la situació laboral de l’alumne/a mitjançant un certificat d’empresa on constin les dades d’aquesta i l’horari laboral de l’alumne/a.
I en cas de ser per altres motius específics, s’han d’acreditar les circumstàncies especials que impedeixen l’assistència a centres educatius en règim ordinari i s’ha de sol∙licitar l’autorització per a la matrícula al director/a del centre o aula.

LLOC DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Les preinscripcions i matriculacions es faran al CFA M. Dolors Paul de Cunit (c/ de la creueta, s/n) de manera presencial. L’horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres de 9 a 13.30 hores i dimarts i dijous, de 16 a 19 hores.